> FAQ <
FAQ
1Is de prijs voor een bus ticket inclusief terugreis?
Ja, een bus ticket is een retour ticket. De prijs van een bus ticket is dus voor zowel de heen- als de terugreis.
2Ik ben mijn ticket kwijtgeraakt, wat nu?
Wanneer je de bus instapt, dien je je ticket te laten zien aan onze chauffeur. Je kunt je ticket altijd terug vinden in je mailbox. Tip: zorg dat je telefoon altijd is opgeladen
3Wat gebeurt er met mijn bus ticket als het event niet door gaat?
Wanneer het event niet doorgaat op last van de overheid , storten wij het volledige aankoopbedrag van jouw bus ticket minus de boekingskosten terug op je rekening.
4Ik wil toch niet mee met de bus. Kan ik mijn bus ticket nog annuleren en mijn geld terug krijgen?
Nee, het is helaas niet mogelijk om je bus ticket te annuleren en het aankoop bedrag terug te ontvangen.
5De opstapplaatsen die worden aangeboden zijn niet bij mij in de buurt. Wat nu?
Ben je met een groep van 10 personen of meer? Stuur dan een mail naar sligrodag@pouwvervoer.nl. Wij kijken dan graag of we de opstapplaats kunnen toevoegen aan de route.
6Ontvang ik mijn ticket per mail nadat ik deze besteld heb?
Ja, na de betaling van het bus ticket ontvang je een bevestiging per mail. In deze mail staat ook de link met het bus ticket. Het kan enkele minuten duren voordat de bevestigingsmail in je mailbox zit. Controleer ook altijd even je spambox. Heb je geen mail ontvangen? Mail dan even naar sligrodag@pouwvervoer.nl.
7Het bedrag is wel van mijn rekening afgeschreven maar ik heb geen ticket ontvangen per mail, wat nu?
Het kan enkele minuten duren voor je de mail binnen krijgt. Controleer ook even je spambox. Heb je vervolgens nog niks binnen gekregen? Stuur dan even een mail naar sligrodag@pouwvervoer.nl. We reageren z.s.m. op je mail om het probleem op te lossen.
8Waar kan ik de vertrektijden vinden?
Vertrektijden worden in de week voorafgaand aan het evenement middels een email bekendgemaakt. Heb je 2 dagen voor het evenement nog geen mail ontvangen? Mail dan even naar sligrodag@pouwvervoer.nl.
9Zijn de bus tickets alleen online te bestellen?
Ja, Bus tickets zijn alleen online te bestellen.
10Wacht de bus als mensen een paar minuten te laat zijn?
Nee, de bus wacht niet op mensen die te laat zijn. Zorg er dus voor dat je op tijd aanwezig bent bij de door jou gekozen opstapplaats.
11Wat moet ik doen als de bus niet op tijd aanwezig is bij mijn opstapplaats?
De gecommuniceerde opstaptijden zijn indicatietijden. De bus kan enkele minuten vroeger of later arriveren. Is je bus er naar 10 minuten nog niet? Laat dan één iemand van de groep contact opnemen met 030-7651254 (let op: dit telefoonnummer is alleen op 28 maart tussen 11:00u – 15:30u bereikbaar).
12Heb ik na afloop van het evenement genoeg tijd om op tijd bij de bus te komen?
Ja, wij zorgen ervoor dat je genoeg tijd hebt om terug bij de touringcar te zijn. Maar let op! De touringcar wacht niet. Dus zorg ervoor dat je op de afgesproken vertrektijd minimaal 15 minuten voor vertrek retour aanwezig bent bij de touringcar.
13Ik ben mijn spullen verloren in de bus. Zijn er gevonden voorwerpen?
Ben je spullen in de bus verloren of vergeten? Dan kun je vanaf twee werkdagen na de reis terecht op ilost.nl. Staan je spullen er niet op probeer het dan later nog eens. Als ze na een week nog niet staan vermeld op Ilost dan is het helaas niet gevonden.
14Wat gebeurt er als er te weinig animo is?
Wanneer er te weinig animo is op de door u gekozen opstaplocatie behouden wij ons het recht voor u een alternatief aan te bieden.
De alternatieve opstaplocatie zal dan in een straal van maximaal een half uur rijden zijn gezien vanaf de door u opgegeven locatie.
15Wat moet ik doen als ik mijn bus niet kan vinden voor de terugweg?
Zie hieronder de Google Maps link voor de locatie van de bussen. De bussen vertrekken uiterlijk om 1:00 uur en wacht niet op laatkomers.
Google Maps
Google Maps
Contact
Heeft u nog vragen, dan kunt u contact opnemen met sligrodag@pouwvervoer.nl.